.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تسلیت مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران درپی حادثه منا

 شمال نیوز: مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در پیامی به مناسبت جان باختن بیش از 4 هزار نفر از مسلمانان و بیش از 200 نفر از زائران ایرانی بیت الله الحرام در منا، پیام تسلیتی صادر نمود.

به گزارش شمال نیوز؛ متن پیام مرتضی عمرانی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

این روزهاکه اولین کاروان های حجاج عزیز به دیار خود بازمی گردند، جای خالی هم میهنانی که در ضیافت حج، مظلومانه به ملاقات حق شتافتند بیشتر احساس می شود و داغ فاجعه منا را سنگین تر می کند.

چه مرحمی می تواند قلب جریحه دار مومنین و دلِ شکسته آزادگان جهان را التیام بخشد در حالیکه دیدگان از ماتم آنچه در شهر امن الهی رخ داده، غرق در سرخی اندوه است و ظلم آشکار غاصبان حرمین شریفین، امت مسلمان را در بهت و حیرت فرو برده است.

مصیبت بزرگی که از خوی جنایت آمیز سعودی ها و در حالت خوشبینانه بی کفایتی حکام عربستان رقم خورده است را نمی توان در دل نهفته داشت و فریاد محاکمه عاملان این جنایت همچون آتشی از آتشفشانِ سینه ی داغ دیده فوران می کند و با فرافکنی های سعودی ها بر شدت تظلم خواهی مسلمانان عالم خواهد افزود.

امروز دیگر بر کسی پوشیده نیست که مدعیان دروغین اسلام که در کشورهای منطقه در حال جرم و جنایت هستند از چه آبشخوری تغذیه می شوند و جنگ های نیابتی مستکبران جهان را چه حکام جنایتکاری بر سر مردم عراق و سوریه و یمن می آورند؛ اینها همان هایی هستند که ضیوف الرحمان را در موسم حج به این بلا گرفتار و البته با این کار راه را برای نابودی خود از صحنه روزگار هموارتر کردند.

از این رو محکومیت این اقدام فجیع و محاکمه جنایتکاران باید در مجامع کشورهای اسلامی و دیگر مجامع بین المللی پیگیری شود تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

آنچه بر حجاج ذی الحجه الحرام 1436 رفت در ادامه همان خط ظلمی بود که بر اسلام واقعی در تاریخ گذشته است؛ این مصیبت بزرگ را به محضر منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله(عج) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همه امت شریف مسلمان تسلیت عرض می نمائیم و از همه همکاران و کتابداران عزیز کتابخانه های عمومی استان مازندران می خواهم در تشییع پیکر مطهر جانباختگان این حادثه همچون حضور پرشور خود در تشییع پیکر شهدای غواص، حضوری تابنده داشته باشند.

و در پایان خطاب به مولایمان نجوا می کنیم:

حالمان خوب نیست؛ در فراق عزیزانمان بی شکیبیم؛ عادت آل زیادیان بستن راه است؛ کوچه های بقیع، کربلا، منا ...


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.